Sovande Johan!

Nu är Johan hemkommen från jobbe, han är självklart trött efter en hård dags arbete så nu ligger han i soffan med datorn på magen och snarkar!! Själv hade jag så tråkigt så jag ställde mig och bakad lite chockladbollar, (HETT TIPS: använd inte flytande margarin när ni gör bollar!!) dom ser ut som dom vore ätna en gång innan om man säger så haha!!

När jag väcker den sovande skönheten om ett tag så kommer han säga, "snälla, 5 minuter till jag har inte sovit nått alls" haha nänä det är säkert grannen som snarkar så gardinerna fladdrar!!! ;)

åå jag vill fota någon, är så sugen på photoshop och mix´ra och dona!! Någon som känner sig modell sugen?? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag..hahah=)Men du jag har goda nyheter den 18 är vi i härnösand och ska tillbringa helgen på härnösandsstadsfest är ni ¨på?

2008-07-07 @ 18:47:07
URL: http://emmalindfors.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja det är det=))) fan vad skojj!!! sen kommer det komma massa norsjöbor dit ner och festa med oss så hoppas ni också vill vara med=)

2008-07-07 @ 19:06:24
Postat av: Emil

Hej moster Sandra. Jag vill bli fotat jue!!!

Kramaaar. (Snart drar jag till mormor och morfar)

2008-07-08 @ 08:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0