Spännande dag

Idag strålar solen och jag har fullt upp! :)

Jag berättade tidigare om att jag fått ett fotojobb på ett bröllop och det är idag!! :) Klockan 4 i eftermiddag gifter de sig i njurunda! Jag har med mig min UNDERBARA Johan som ska hjälpa mig under dagen, eftersom det är så mycket sol ute så försvårar det jobbet och det ska han få fixa med ett paraply! ;) återkommer ikväll om hur det gick! jag är lite skraj att dom inte ska bli nöjda men man kan inte göra mer än sitt bästa!!

Nu sk ajag packa färdigt de saker jag ska ha med mig och göra lite fika!! Önska mig lycka till!!!


Johan du är så sjukt viktig och underbar, TACK för allt du gör för mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0