Ännu en dag i värmens tecken!!

Ååå va roligt att det är soligt idag igen!!! När jag klev upp och skulle gå ut med Rutan på morgonpromis så såg jag att Johan hade glömt brevet han sak posta till sitt sommarjobb "vilken slarvpotta" tänkte jag och tog brevet med mig!!

Rut och jag gick en härlig promis i solskenet, men jag gillar inte att hon sätter sig och bajsar mitt i vägen... Jaja väl hemma igen märkte jag att jag fortfarande hade brevet i handen...suck

Nu ska jag fixa lite med alla bilder jag har så får vi se om det blir några till publicering. :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha ni e båda slarvisar.
Tack för inlägget i min blogg. Ska fixa me penna o papper å musik åt Emil!!!
Kram.

2008-06-02 @ 11:19:01
URL: http://emmajohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0