Attans bananer och milda meloner

Sen jag "flyttade" till mamma så har jag börjat med en dum ovana, kvällsfika!! jag har inte ätit kvällsfika sen jag var liten men nu blir det varje dag!! Det är inte bara ett onödigt intag det är dyrt också!! Spara skiten till frukost pucko, har jag lust att säga till mig själv!! Självdiceplin? Vad är det??

Shopping dagen med brorsan blev inställd iallafall.. Fasen va tråkigt! jaja jag får komma på nått annat, jag skulle vilja åka in och träna men det känns lite pinsamt att fara in till jobbet på min lediga dag! "Hej, är det du som inte har något liv, eftersom du är ledig en dag utav 12 och på den dagen är du också på jobbe!"

Nu säger Johan att han vill sova, jag ska försöka ta med han ut på en promenad först!! Vi har inte haft nån tid själva idag eftersom det är både jobb och en inneboendesituation!!!


Kisses and love

Kommentarer
Postat av: TNilsson

Jaa absolut . nu bara rullar tiden iväg : )

2008-06-24 @ 12:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0