Gääääsp

Working 9 to 5 what a way to make a living... om det ändå vore så!! I går blev det 9 timmars jobb dock så äter man ju lunch också så sammanlagt var jag på jobbet i 10 timmar, sen hem och kollade på Irene Huss med Johan. Det blev både Nattronden och Glasdjävulen och eftersom jag gillar Irene så kan jag rekommendera de båda! Dock tycker jag tyvärr att dom var lite väl förutsägbara (eller så är det jag som är för smart?) ;) Efter filmerna såg vi slutet på Holland-Ryssland matchen och jag måste säga att jag älskar att titta på Ryssarna, sjukt roligt spel har dom och när dom kör sitt spel så finns det inget spel alls i det andra laget! Skönt att se att det inte bara Sverige som blir omsprungna!!


Nu sitter jag här och äter frulle för om fem minuter så beger jag mig åter till jobbet för en dag med 10 timmars jobb, motivationen är dock att det är dubbelt betalt idag så jag för betalt för 20 timmar!! Sitter skönt i Thailandskassan!!!!


Ha en trevlig dag och njut av vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0