Mina underbara föräldrar!!

Jag är så sjukt lyckligt lottad med föräldrar som ställer upp för mig i vått och torrt trots att det är tänkt att jag ska vara vuxen nu!! Fick en sjukt overklig födelsedagspresent av pappa!!
TACK!!!!!!!!!


Ju mer solen skiner desto mer blir jag sugen på gatufesten... synd att det inte fungerar så bra i år bara!!
Däremot verkar vi ska träffas några tjejer och ha kul på lördag och det vore kung!!! kanske jag tar med mig en födelsedagstårta också haha! :P (kanske, kanske inte)

Asp Ida, jag hoppas vi slår följe till årets mest omtalade fotbollsmatch!

nu är femte dagen av 8 avklarad, börjar skymmta ljuset!!!

Kommentarer
Postat av: Johan Malmsten

GRATTIS älskling!!!



Du är den underbaraste på denna jord.



Du och jag för alltid.



Din Johan

2008-06-29 @ 21:48:49
Postat av: Johanna Malmsten

GRATTIS GRATTIS GRATTIS SANDRA!!!!!!



Hoppas du får en härlig födelsedag! Spar lite tårta tills vi ses!

Johanna Cirre & Emil.

2008-06-30 @ 09:02:48
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Emma Lindfors

hej!!! Alldeles för länge sedan sist och grattis på födelsedagen=)

Kommer ni ha någon semaster i sommar? För vi hade tänkt åka ned och hoppas ni är i närheten och lediga?



Saknar dig!

kramar från riktiga norrland=)

2008-06-30 @ 11:27:41
URL: http://emmalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0