Mycket nära

ojoj jag ver verkligen nära att krocka på vägen hem, men jag klarade mig med en hårsmån!!! Jag råkade hamna i mina drömmars värld på nått sjukt sett och helt plötsligt stod en bil stilla framför mig och jag kom i 70km i timmen så jag vejade rätt ut i motsatt körfält och hade de kommit en bil där hade det blivit total frontalkrock!!

Kanotpaddlingen blev heller inte av eftersom det inte fanns tillräckligt med kanoter så nu blir det myskväll med darling i stället!!

Vilket annat jobb kan man vara ute heeela dagen och skaffa sig en bränna!!? ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Nej det är nyaste 16-åringen i Timrå, alltså inte jag utan systeryster.

2008-06-05 @ 23:35:18
URL: http://idaasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0