Pillan by night

Nu sitter jag i Pillans lägenhet i Korsta, vi sov här efter en trevlig spelkväll!! Jag vann alla gånger, först var det tjejerna mot killarna och då vann självklart tjejerna, sedan var det jag och Jerry mot restrerande fuskar lag ,men vi vann ändå!!!! ;) Härligt med ett vinnarflyt!!!!

Ikväll ska jag vara med Maria, vi ska äta mat kolla på fotboll och dricka nått glas vin!! Allt detta (utom maten) Sker på ortviksdagen där även min bror ska vara vilket känns JÄTTE kul!! ;)

Pappa jag ringer dig och berättar en sak nu ja!! ;)

Johanna, du jag och Emil på drakborgen ett par timmar voren kingkong!!! :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni är ju bra söta :D Tack för allt!

2008-06-14 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0