Tji fick ja

Trodde jag skulle få storhelgsbetalt idag, men tji fick jag!! Det räknas tydligen som vanlig söndag, annat blir det på midsommar.. Jahaa tack så mycket då sa jag haha! :)

Ingen nära krock i dag för jag fick gåsträcka på jobbe så jag fick inte ens ha någon bil, men nu är jag hemma och ska vila för i morgon ska ´jag till Pillan!! :D Kuuuul vi ska ha det!!!


Man blir ju i och för sig sugen på en kall i det här fina vädret också, men jag tror jag håller mig till i möra!!

I natt ska jag och Johan tälta, haha jag vet att vi inte är så friska! Men jag tycker det ska bli mysigt ja!! Tältplatsen blir på mammas gräsmatta!! hahaha som när man va liten!! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu blev jag också lurad trodde jag skulle få för storhelg suck!!!

2008-06-09 @ 16:33:03
URL: http://emmalindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0