Ännu en ny dag

God morgon gomorgon gomorron!!!!!


Hur står det till idag då månnetro!!! :P Själv är jag förväntansfull på dagen/kvällen, Innebandy och fest! :)

Innan festen har jag som mål att skriva klart uppgift 2 så jag bara har uppgift 3 i morgon när jag kanske inte är så pigg haha!! Älskar min planering, men så länge det blir gjort bra så får jag vara i vilket skick jag än är!! (Har ju dessutom skrivit uppgiften i blocket redan, hur svårt kan det vara att skriva av lixom) :)

Ja min tippning i går var ju klockren, Tina vann let's dance!
Och inte nog med det så vann ju Timrå igår också, vet att jag inte skrev det i bloggen, men jag tippade vinst för Timrå, dock blev det helt fel siffror! :P


Jag var in på attityd igår och reklamerade mitt hår också (Johan höll på dö...) Jag sa att jag hade gjort röda slingor i håret inte rosa/oranga så jag ville reklamera och få håret omgjort till en helfärg. (jag har redan varit in och fått dom röda förbättrade för två veckor sedan). Efter ca 30 minuter ringer attityd upp och säger att jag ska få en tid nästa vecka så dom kan fixa till det åt mig!! Skönt med företag med service!!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

oj va morsk du är. jag hade nog inte vågat de, jag hade nog skuttat omkring i rosa/oranga och varit lite bitter mellan varven!! Hoppas de blir bra när du får de omgjort då! :)

2008-03-29 @ 11:30:41
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0