Avis

Nu har jag varit med Lina på Media Markt hon har införskaffat en halvsystemkamera! Ni kan förstå att jag var avis när hon gick runt och valde mellan alla kameror. Det blev iallafall en Canon Powershoot  S5 IS, gryyym.

Själv skulle jag köpa ett fjuttigt linsskydd till min kamera, men det var självklart slut, så jag fick gå tomhänt!!


Lina är även lite utav en kändis på Media Markt, det blir resultatet när man har ett bankomatkort med en bild på potatissallad! Haha

Till nått mindre roligt... I buren här utanför håller min systers marsvin på ta sina sista andetag. Tur att hon är i fjällen och slipper se stackarn vara dålig... (jag har i och för sig trott att han varit på väg att dött förut, men några timmar senare är han pigg och matglad som vanligt..mysko)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0