Borta bra med hemma bäst!




_____________________________________________________________________

Fjällen var fantiskt, vilket väder vi har haft!!! :)
Det är bra att få en helg tillsammans och bara ha varandra!
Här är vi i skogen och solar njuter och lagar mat på murikan..

 

______________________________________________________________________________

Rutan har haft det super, hon har busat och njutigt som aldrig förr!!
 kollar in bäcken!   Frihet!!  det är soligt i fjällen


____________________________________________________________________________________

Jag och Johan har haft det UNDERBART!!! :) Vi tog en tur på längdskidor och det var bland det roligaste jag gjort på länhge!! haha, Jag är så fruktansvärt dålig på längd, jag åker som om jag bajsat på mig och tanterna i spåret kunde inte skratta mer åt mig än vad dom gjorde!! men de roligaste var nog att Johan inte heller var så bra på åka! haha fy va vi skrattade när vi blev omkörda inte bara utav vanlioga människor utan också av pensionärer och även en flicka på ca 10 år! :) hahaha

image92
'
____________________________________________________________________________

Och vad är fjällen utan afterski??! Vi hade det super roligt till pojkarna i the Relatives!





___________________________________________________________________________________

Vi avslutade fjällresan med ett gocartrace på is, det va super roligt vi sladdade och snurrade runt på den hala banan, men det bästa var nog när jag och Johan vinkade när vi varvade Patrik! haha Han satt fast i en snödriva! Önskar att jag hade haft bild på det!!!!

Kommentarer
Postat av: M-U

HAHAHA jag hade velat sett patriks min vid varvningen :D

2008-03-25 @ 12:05:43
Postat av: Marita

Hahaha Patrik skulle ALDRIG erkänna att han blev varvad, han väntade.....:p
Fanns det ingen bild på den berömde Lars-Åke Melin när han lär sig gäddan.. :)

2008-03-26 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0