Bra gjort!!

Nu är första uppgiften på börjad!! Skönt, nu är det bara fyra stycken kvar!!!

Vad är det för seriösa hjärnblockader oss vissa människor??! Våran hyresvärd verkar tyvärr vara lite drabbad i vissa fall, han envisas med att skrapa vägen utanför vårat sovrumsfönster VARJE morgon någon gång mellan 4:30-6:30... alltså han skottar inte utan tar en järnspade eller nått och skrapar och skrapar, jag håller på bli galen!! Visst jag förstår att han vill vara snäll och minsa halkolyckor eller nått, men kan det inte vänta till klockan 8 iallafall???!?!?!?!?!??! Eller ta en sopjävel om det måste göras precis då...


Nu ska jag snart ut och gå med min ljudbok, hoppas jag!!


Rutan hon sover skönt iallafall!!
image55

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är som hugger i med skolarbetet! Verkligen starkt jobbat!

2008-03-06 @ 11:30:11
URL: http://idaasp.blogg.se
Postat av: Miis

haha vilken snygg stil hon har när hon sover precis som Tyson:D:D

Jag ska minsan vara lika duktig som dig nu å plugga:S

Ha de kanoners:)

2008-03-06 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0