Det var den dagen

Nu är jag hemma efter en dag i Nardichallen tillsammans med en hel drös svettiga fotbollskillar, att det flesta som är där tillhör P95 behöver vi ju inte tala om.. :)

Första matchen var mot BP (då talar vi inte bögporr utan stockholmslaget Bromma Pojkarna) BP var snabbare och hade den större viljan Sundsvalls Norra fick känna på förlustens sura, 1-3 till BP slutade matchen.

Till den andra matchen (som inte var mot Mohammed laget utan Marma Mohed) hade Tommy fått bättre ordning på pojkarna, för nu gick dom på med full ånga och det blev riktigt spännande för mig som satt på läktaren! :) Kanske var det bra att han själv hoppade i fotbollsdojjorna och lade fram några riktigt härliga pass! :) Just efter ett par av de härliga passen från Tommy fick Johan på ett kanon skott, som räddades med fingertipparna av målisen i Marma Mohed. De orättvisa resultatet blev 0-0.

Sedan for vi hem det fortaste vi kunde för att hinna se slutet av andra chansen, i bilen fick vi höra hur Nordman Piskade Carolas lilla rumpa, hans låt är verkligen fantastisk, jag ryser så det gör ont i kroppen!!

Rutan jag och Johan har precis avslutat kvällen med en lång promis, stackarn är ju ensam så mycket nu när vi är på fotboll hela tiden så hon har så mycket överskottsenergi.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0