Hier ist eine sms!!

i går va jag ute med Pillaanii!! :) vi hade riktigt roligt om jag får säga det själv! haha, det börja med att Pillan hade med sig ett eget glas som hon ville ha cider i, med det fick hon inte! Men ni sparar ju på disk, jag ville bara vara snäll, haha det va hennes argument! :)När hon inte fick det sa hon "Kan du inte skölja ur de åt mig då?" Hon i baren tog Pillans glass stoppade i en servett å tryckte ner de i Pillans väska! haha

Sedan ställde sig två invandrare brevid oss, och jag vet inte varför men Pillan pratade engelska med dom! (Dom kunde svenska!) haha

"Kom vi sätter oss med gubbarna" Pillan drog med mig till ett bord med två gubbar som skulle med tåget! Hon fick gubbarna att lova att dom inte skulle droga oss!! :P Där satt Pillan och berättade hur hon skulle göra när hon blir tränare för Timrå IK! :P

Idag vaknade jag i syrrans säng, ganska utvilad faktiskt! :) Sedan drog jag med mig Rut ut på en promenad i skogen, ca 1 timma!! :)


Men jag försår inte tjusningen i att äta hästbajs.. VIDRIGT!!!!!!!! Så jag smakade inte!!

Kommentarer
Postat av: Marita Nyberg

skitunge :P

2008-03-20 @ 11:29:07
Postat av: Miis

Haha Tyson tycker också att de är himmla gott, men jag gör som dig vägra att äta det:P

2008-03-20 @ 13:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0