Hockeykväll

Snoret har lättat så här till kvällen, åå det känns skönt!! :) Nu sitter vi framför tvn och ska kolla på pojkarna i Timrå/HV71.

Hmm man kanske måste tippa matchen också.. Det har ju blivit många mål i tidigare matcher och om jag kommer ihåg rätt har HV71 bara förlorat 4 gånger på hemma plan, mötena mellan Timrå och HV71 har vunnits ungefär varannan (?) Men de senaste har jag för mig att Timrå har vunnit två i rad så jag gissar på att HV71 tar hem segern med 3-1.

Jag har övat upp alla mina hejarramsor:

1) Sassa brassa mandelmassa vi vill höra nätet rassla!
2) Vi har simmat över havet för att se det bästa laget!
3) UUUUUT med packet!
4) Skandal, skandal, domarskandal!


Ja det är dom jag tänkte köra på i kväll, kom gärna med fler tips till kommande matcher!!


"Koskinen får bara vara med för att han är så rolig i omklädningsrummet" hah shyst kommentar

Det känns skönt att du ser talangen i min längdåkning Pillan! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi är handledarlösa hela måndag förmidag om jag inte är helt ute och cyklar. "Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" måste du ju säga när matchen går såhär pissigt.

2008-03-26 @ 21:19:28
URL: http://idaasp.blogg.se
Postat av: Papps

Heeeejjjaa TIIIIMMMRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!

2008-03-26 @ 21:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0