Ingen sömn...

... Men nu är det dags, dagen fylls utav TVÅ redovisningar varav den ena ska handla om min pedagogiska ledarroll, hur kan jag utveckla den och vad är jag totalt värdelös på ungefär.. Men det är inte det värsta, utan uppgiften gick också ut på att dokumentera sig själv i en aktivitet med barnen, med VIDEOKAMERA!!

Så i går satt jag till svarta natten och putsade på min film om mig själv (man är ju inte ett redigeringsproffs precis). Jag tog bort mer och mer, eftersom jag hittade fler och fler jobbiga saker med mig själv, jag vill helst ha en film där jag inte hörs alls, haha.

Men seriöst, det värsta som finns är att höra sin röst och se hur man rör sig, låter jag alltis som miss Piggy i mupparna och rör  jag mig ofta som pingvinen Pingu????

jaja filmen är klar och det finns ingen återvändo, får se om jag överlever dagen....

Snacka om uppdrag granskning.


image77image78

Kommentarer
Postat av: Lilla fröken

Vilken kombination...miss piggy och pingu...haha

2008-03-18 @ 09:35:17
URL: http://ellikaramelli.blogg.se
Postat av: Miis

Hehe bästa mixen vette;P
Men Pingu är söt å de är du med vännen:)

2008-03-18 @ 14:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0