Let's dance!!

Just nu sitter jag och gubben och kollar på finalen, och ni kan ju försöka förstå min lycka när Richard var tillbaka i rutan!!! Kan fortfarande inte förstå varför han åkte ut ;)

Jaja, vem vinner ikväll då, ja mig kvittar det men ska jag tippa så: Eftersom det varje år varit en kille som vunnit finalen så talar det för Tony, men jag tror att Tina har en bred publik, å mitt slutgiltiga svar blir.... TINA vinner Let's dance 2008.

I morgon är de fest på planeringen, jag har gjort skinkröra till snittar som jag tänkte bjuda johans klassisar på!! Hoppas Pillan och Jerry vill dyka upp också, vore så himla roligt!!! ;)  Men först på dagen ska johan spela innebandyturnering!

Nu fortsätter let's dance!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0