Praktik

Det har varit en toppen vecka på praktiken, fylld med påskpyssel, geggamojja geggning, lekar och sånger! UNDERBART!! Känns konstigt att jag har tre veckor till nästa gång jag ska se trollen! :(



Johan har haft ett uppehåll från all sport i tre dygn, och hör och häpna, han klarade det!! :) Jag frågade om han ville anta utmaningen eftersom jag tycker att han är besatt, första chocken kom ju när han sa att han skulle göra det, andra kom när han faktiskt klarade de, han har inte kollar sportbladet, inte texteve inte sportradio INGENTING!! :D Och han fick inte ens abstinens, eller Jo han såg en fotbollsmatch, men dte va allt under tre fulla dygn!! BRA GJORT :P

Nu ska jag kolla ett avsnitt cold case.

Kommentarer
Postat av: maija

BRA WALLE ;P skulle aldrig tommy klara... men jag skulle iof inte klara att va utan datorn heller i 3 heeela dagar!!

2008-03-14 @ 12:38:25
URL: http://mmmaija.blogg.se
Postat av: maija

tack tack, tummarna håller vi, fingrarna är korsade och tårna likaså! detta ska bli Mitt år!!

2008-03-14 @ 22:47:32
URL: http://mmmaija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0