Sängen kallar!

Ja jag var ju inte helt ute och cyklade med min tippning 2-1 blev det ju! jag är ganska nöjd med min analys! haha

Pappa, :D

Ja jag har ju fått in en ny hejaramsa av Ida nu men eftersom jag är neutral i matcherna så ska jag nog inte sjunga/skrika den haha! :)

Nu har jag kollat klart på sverige mot brassarna, det va ju roligare på ettan haha där satt två tjejer och pratade fotboll, det var dock inte den vanliga formkurvan som diskuterades utan spelarnas kön, haha!! Dom visade bilder på fotbollsspelare där man kunde skymta penis genom shortsen! :)
Sedan utlyste dom en tävling i stället för matchenslirare, "Vem har störst kuk" kandidaterna är Anders Svensson, Henrik Larson eller Rami Shaaban. HAHA..

Måste vissa tjejer dra ner oss som är lite intresserade ännu mer i "tjejer-tittar-bara-på-snygga-killar-inte-fotboll-träsket"? men jag måste hålla med om att jag faktiskt skrattade ganska gott! :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0