Sovmorgon

Efter avlivning och andra sorger så tycker jag att den här sovmorgonen var väl förtjänt! :) Jag vaknade i och för sig halv åtta, men jag bestämmde att jag skulle tvingas till ett par timmars mer sömn!

Det är sjukt fint väder ute, det är ju en perfekt start nu när det borde bli en lite ljusare tid livet ett tag! :)


jag kom hem igår också, FY FAN VA SKÖNT!!! jag önsklar att jag aldrig behövde fara härifrån igen, så söknt känns det!! haha, men det ändras nog snart det också.

Varför måste folkt stirra så mycket när jag plockar upp min hunds bajs, tror dom att jag bara låssas plocka upp de eller vad är problemet???

Kommentarer
Postat av: Marita

du är en pärla du, kram mamma och nellie

2008-03-09 @ 19:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0