Björnar på Alnö

I morse hade jag helt glömt bort att det var björnar på alnö, men när jag gick i värmen på strandpromenaden med vatten på ena sidan och skog på den andra började en oro stiga upp i mig. Då kom jag på blörn-nyheten och blev genast livrädd,

1.
Björnar lever i skog (skogen fanns på min vänstra sida)
2. Det är kokhett, björnar lär ju också vilja svalka sig och dricka! (vattnet fanns på min högra sida).

Sedan började jag fundera på hur hungriga de lär vara, jag menar det lär ju inte finns överskott med mat till dom på Alnö, tänk om dom skulle se mig och Rut när det kurrade till i magen!! Och eftersom jag gick på en öde strandpromenad utan att en människa visste det så skulle ingen märka att jag var borta om jag skulle ligga halv tuggad i en skogsdunge. Vid det här laget var jag skräckslagen, så jag ansåg att det vore bäst om jag meddelade någon om var jag är i förbyggande syfte.

Skickade ett sms till Johan där jag berättade att jag var livrädd för att det skulle komma en björn, jag är så rädd att jag skakar, skrev jag!

Till svar får jag: Shake that boty för björnen :)

Hahaha tack älskling
, nu kunde jag inte hålla mig för skratt iallafall, men tänk om jag hade blivit äten, tänk om...

image339

Kommentarer
Postat av: Miis

Haha sjung Björnen Sover för dom så kanske dom inte äter upp dig;P

2008-05-30 @ 18:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0