Firning gånger 2!!!!!!!!!

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han lev auti 100de år ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva uti 100de ååååår!!!! GRATTIS älskade!!!!!!!

Vilken härlig morgon och vilken härlig känsla!! Slog upp mina trött för ett tag sedan och mötte världens vackraste ögon!!! "ligg kvar du och vila så ska jag gå ut med hunden, gå till tvättis och sen tänkte jag fixa lite melonfrukost och slå på en film så du får välja!!" men hallå det är ju du som fyller år, då kom jag på att det är ju faktiskt också våran förlovnings 1års dag!! Vilken gullig, underbar kille jag har!

Hemma är det så härligt, det är friska färska blommor överallt sen gårdagen!! två super fina orkideér (stavning?) och knall gula snittblommor i vardagsrummet! Nu ska jag dra undan lite från köket innan älsklingen kommer tillbaka från tvättis!!!

OJ vilken snuttit och pl,uttit inlägg, haha jaja men det är ju frirning X2 så det är nog tillåtet!!?

hur lägger man in videoklipp i bloggen? typ från mobilen och youtube mm?!

Kommentarer
Postat av: mingla

gomorron, gomorron :). Vad händer en Söndag som denna då :) ?

2008-05-04 @ 09:18:22
URL: http://www.heymingla.blogg.se
Postat av: Ida

Kycklingburgare eller nuggets. Tror det snart är slut med det också. Jag får bli en pizzatjej. Och grattis till er :)

2008-05-04 @ 10:45:59
URL: http://idaasp.blogg.se
Postat av: Emil & familj.

Grattis Johan o grattis till er båda på förlovningsdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-04 @ 15:09:26
Postat av: Miis

Grattis till er:)

2008-05-04 @ 15:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0