Förväntningarnas drottning!

Det är jag det! :) Vet att det är många som vill att jag ska lägga upp bilderna från i igår, och som svar på det säger jag! Det är på G, men inte på G på Ida vis för enligt henne betyder på G att det är ca 5 minuter kvar. Vi fick vänta på Ollans mat i ca 50 minuter så Ida fick gå och fråga om maten var på G :) (det var den)

Vi träffade nå sjukt med olika människor, och fick bevitna en otäck misshandel. Och jag spran så klart dit och började skrika dunka och knuffa bort han som var den otäcka personen i dramat, då la han benen på ryggen och sprang hem!

Uppdaterar mera för nu ska jag kolla in sanningens ögonblick!!

Kommentarer
Postat av: Maijsan

så du stoppade en misshandel. Way to go... Dagen ros går till... trummvirvel... SANDRA!! :) Fasiken va stolt jag blev över dig nu!

2008-05-08 @ 21:08:58
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se
Postat av: Maijsan

Bilder bilder bilder =)

2008-05-08 @ 22:54:06
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se
Postat av: Johanna

Fy fasen va läskiga saker!!! Va bra att du fick bort misshandlaren.

2008-05-09 @ 09:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0