Härnta by night!

Eftersom kvällen var så sjuuuukt händelserik och Rolig/läskigt så har jag bestämt att en bild säger mer än tusen ord, så här kommer kvällen i bilder!! (ursäkta om det finns felstavade namn eller liknande!!)


1. Ida rastar Rut innan utgången, hon är som plockad ur desperate housewives.
2.
"Du och Ida är av samma skrot och korn om man säger så!" by Maria Ömosa
3. Studenter har lite pengar, där av en vinmix i petflaska på en skitig toalett!
4. Visst ser Ida ut att vara omtyckt? haha



1. Maten kom efter ca 50 minuter och vi alla var hungriga!! Dipp, dipp, dipp och natchos!
2. Vanja dubber Maggan till riddare runt O´learys-bordet, jag och Ida var också medlemmar!
3. Ida försöker sig på ett "bockhopp" som inte gick som planerat efter som det tog tvärstopp!
4. Malin & Anna, nu är vi på Gennys!! :D



1. Marias helgalna show till Eye of tje tiger.
2. Undra om det är en utav Idas historier som berättas?
3. Ida ville verkligen vara på ett kort med Maggan och Majbritt
4. Kerstin går in i sin roll, mycket bra drama kunskaper i denna blivande förskollärare ;)



1. 8:15 följande dag skulle Polen redovisas, därav Idas polska look ;)
2. Kerstin trivdes på scenen, och hon var en riktig superstjärna.
3. Nu börjar Ida se riktigt lycklig ut haha.
4. Gennys pumor, Malin och Kerstin!
5. Majbritt såg också ut att ha kul! :)
6. Även på sidan av scenen var det show!!! haha



1. Ida och Maria i en mycket klurig buggstil.
2. Sedan en annan slags dans som jag inte tror att det finns ett namn på ännu HAHA
3. Catarina klev upp och hjälpte Ida regält som endast kunde refrängen!
4.
"Ida sälj det här rummet till mig" tyvärr var dörren öppen och Ida höll på ramla in på toan haha



1. Anna och Maria, tänk att vi fick live musik HELA kvällen!
2. Ida var endast upp ett 10 tal låtar!! ;)
3. När Ida såg denna bild:
"den där bilden sammanfattar lätt hela min kväll"
4. Jag:
Du ser ut att vara 14, Kille: Du ser ut att vara 37, Maggan är 27 (?)



1. Det ser ut som alla tar samma ton, men det lät inte så!! haha
2. Råkade visst ha zoomen på när jag och Maggan skulle fotas.
3. Det är här jag tror att Ida börjar bli kär, vad tror ni??
4. Majbritt och Catarina har ett ett eget fan.



1. Vad är en kväll utan lite headbanging?
2. "800 graaaaader" Maggan & Carina.
3. Partyhumöret är på topp!!
4. Jag och Anna! jag tror fortfarande inte på att hon är 34! önskar att jag ser ut så när jag är 34!



1. Carina var på G
2. Hur många trianglar lyckas Ida göra med sitt ansikte?? haha



1. Carina & Maggan var nöjd över sitt framträdande!!
2. Maria och Ida höll inte tillbaka.
3. Dom ser väldigt synkade ut!!
4. Strax inna Kerstin gick hem!! ;)



1. Ida och malin sjung, Carina stod brevid och Headbanga.
2. Ida fixade en Keps, många med keps denna kväll!!
3. En kärleks duett haha :)
4. Klepto Ida försökte stjäla dessa brillor, men det funkade inte det enda hon kom hem med var en garderobsbricka och en skylt med texten reserverat på!



 






Kommentarer
Postat av: Maijsan

BILDER, wwweeeejjj!! "stek hel" ja förmodligen... men het... nja!! Nåja.. tack tack. jag ska ha så roligt som jag bara förmår, bilder kommer upp när vi är hemma ;)

2008-05-09 @ 15:00:04
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0