Hetta

Fan vilken hetta!!! Jag har lyckats få några soltimmar på mig idag, men jag är ju inte någon tjej som tycker det är givande att ligga still i flera timmar och svettas,.. jag vill göra nått eller prata med någon samtidigt!!!

Försökte ringa Lina men hon ville inte ha tid med mig, så jag gick in igen!! haha
Nu sitter jag här och är sällskapssjuk, Johan är på jobbe, Fredde sover i soffan, Rut sover på golvet och ingen är här med mig!!

Jag är sugen på poolparty!! haha allt blir jag sugen på när det är sånt här skönt väder!! Nämen allvarligt hörni, drakbåts? va säger ni?? En trumslagare och 12 paddlare!!! :D (skrev fel pris i förra inlägget, det blir typ 300kr skallen)

Kommentarer
Postat av: Maijsan

ja han är faktiskt ganska goooo!! ;)

2008-05-29 @ 21:11:43
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0