Jag är som en sill

Jag är helt död i kroppen, tänk att man ska bli så uttröttad av att jobba lite för omväxling!! Kanske var det någon på jobbet som sög ur min energi, eller kanske rent av min ungdom? Jag har faktiskt sett det hända på sailor moon!! ;) Närå jag har nog innan annan att skylla än mig själv, jag har haft alldeles för många sovmornar nu för tiden!!!!

Mamma ringde
och väckte mig när jag somnat om en stund och pratade glatt på om att jag inte behöver åka med hennes cykelnyckel till jobbet eftersom hon hade konkat in cykeln på jobbet och låst in den i städskrubben (!) haha smart mamma, sedan berättade hon att hon inte hade någon matlåda eftersom hon hade cyklat i ett gupp så matlådans lock hade hoppat av och efter i hoppet följde hennes grillade kotelett och klyftpotatisar! Så typisk som mamma är så fortsatte hon bara trampa vidare som inget hade hänt och hoppades att ingen hade sett hennes kotletthopp!! haha bra gjort mamma! Jag som var så trött som jag var svarade intresserat "mamma, jag och Rut försöker vila" ... suck ni ser va tröttheten gör med mig haha! :P

Jag blir galen på Rut som hela tiden måste stå och skälla när hon får vara ute, jag menar vborde hon inte njuta av att bo i hus och kunna vara ute på dagarna... Nä hon står bara och skäller på alla stackare som går förbi, ett skall till och hennes utevistelse är över!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0