länge sedan sist!

sorry för värdelös uppdatering, men det händer inte så mycket kul i mitt liv just nu.. Jobbar som en dåre för att kunna få mat på bortet, (mat är tydligen väldigt viktigt för mig)
samtidigt som jag och Ida sliter vårt vackra hår för att bli klar med B-uppsatsen,
samtidigt som jag ska gå efter vägarna och plocka upp bajs efter Rut som har fått för sig att hon måste bajsa tre gången per promenad,
samtidigt som jag ska försöka ha ett distansförhållande,
samtidigt som jag ska ha nån jävla vätskeansamling i vänster pekfinger som gör pippont,
samtidigt som jag ska försöka att inte bryta ihop mer än en gång per dag...


Kommentarer
Postat av: Miis

Men vännen då*kramar på dig*
hör av dig om du vill prata, du vet att jag alltid finns för dig, med eller utan allergi:)

2008-05-21 @ 17:11:57
Postat av: Maijsan

Lät kämpigt. Hang in there... efter regn kommer solsken!! Puss

2008-05-21 @ 21:20:21
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0