Njut av sommaren!!!

Nu är det klart!! Igår kväll skickade jag och Ida in B-uppsatsen!!! med marginal före klockan 00:00 också!!! ;) Nu ska vi bara njuuuta några dagar sedan är det dags för opponering och sen är det ingen mer skola på måååånga månader!!!! :D Känns skönt att slippa ha två jobb och skola kroppen slits lite av det faktiskt!!!


Så vad ska jag hitta på idag då? Jag ska nog jobba på brännan lite tror jag, funderar också på att gå på friskis och svettis men dom har bara program på kvällen och jag skulle vilja ha på dagtid.. hmm får se hur det blir.


Ikväll ska jag iallafall in och jobba några timmar 16:30-21:30 helt ok pass faktiskt! Har ju fått delegering nu så jag lär väl få testa på att ge mediciner, det känns lite läskigt faktiskt, men det ska nog gå bra!


I morgon är jag iallafall HEEEELT ledig, sjukt skönt det kommer kännas ikroppen iallafall!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0