Nöja mig?

Hahaha va är du för mamma egentligen, "du får nog nöja dig med Johan!" Haha varför skulle inte jag vara god nog åt Persbrant?? Och är inte Johan liiiite bättre än Mikael Persbrant? :P Älskar dig tokgumma!!! ;)

ca en halvtimma efter senaste inlägg kom första pizzan ner i toan... sedan dess har jag haft frossa och fått tillbringa en heldel på toalettgolvet... Staaaackars mig...
Tur att man kan ligga i soffan med datorn på magen, men jag har iallafall lyckats plita ner några rader på hemtentan trots allt och jag känner att jag har koll på ämnena det handlar om så jag hinner göra det i morgon om inte jag blir bättre!! Genusperspektiv, internationellt perspektiv och lite historik (allt inriktat mog förskolan)

Hoppas ni andra mår något bättre än mig iallafall, det är straffet man får när man har frossat en helg (plus en heldel extra dagar....)

Kommentarer
Postat av: Miis

Men hugan då. Inte bra att du är dålig:S Krya på dig vännen:)

2008-05-05 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0