Ny dag

Godmorgon mina lärkor och andra trastar!!!

Idag är en ny dag, jag har nu gått klar min inskolning och det känns bra, finns alltid någon att fråga om det blir några problem! Ett tack till Fia som har försökt lära mig allt jag behöver veta!! ;) (inte för att jag tror att hon läser min blogg då)

På dagens schema står en tur till Härnösand, jag ska ju på sjukan och kolla näsan!! Känns lite obehagligt att dom ska in med en kamera i min näsa.. Uuuhh, det värsta är ju att näsan känns rätt okej idag, bättre än på länge!! Men det är ju som vanligt de!! Min kropp tycks självläkas varje gång jag ska på sjukan...'

Åter till nått viktigt!! Sverige är i semifinal!!!!! Blev en riktrig rysare igår som jag tvingade mina blivande arbetskamrater att lyssna på, på jobbet!!! ;) Förlängningen han jag se med Johan och det var ju tur för mig!!!

Men kommentatorerna är ett frågetecken för mig... Ibland säger dom så sjuka saker.. "tjeckiens backpar såg livrädda ut!" Jag menar vadå?? hur kan dom se om dom är livrädda??? hahaha räcker det inte med att säga att dom verkade osäkra eller nått.. Kommer inte på nått mer bra exempel just nu, men nästa match ska jag ta och anteckna!!

NÄSTA MATCH: fredag 23:00!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0