Så ska det låta!!

Idag har jag varit på sjukan där dom förstorade upp mina näsborrar till dess tredubbla storlek med en tång, så om ni ser mig nu kan ni kalla mig miss piggy! Hon sa att övre delen på min näsa var sjuk, typ svullen och allmänt krasslig.. Det som väntar nu är 6 veckor med kortisonspray och ett pricktest!

Ikväll ska jag på pyjamasparty hos Lina, kan bli kul! Men jag vet att varken jag eller Lina har pyjamas så undra vart det hela kommer sluta haha!!! Streeka (stavar som bara jag kan) Ankarsvik runt kanske!! Haha det kanske skulle passa sig bättre i Utvik? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad tusan har du gjort med näsan?

2008-05-16 @ 09:20:49
URL: http://emmalindfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0