Sandra till tjänst!

Ja då har jag jobbat min första dag inom hemtjänsten! Det var faktiskt riktigt roligt och inte alls så hemskt som jag hade förutsett de!! Man jobbar på och hjälper de gamla med vardagliga sysslor i deras hem!! :) Så nästa pass blir 17:30-21:30 ikväll då! så får vi se om jag tycker att det är lika roligt då!!

Nu har jag ätit frukost med syrran och sett till att hon kommit iväg med taxin, så nu tror jag att jag ska gå och knoppa nån timma till!!! Sedan ska jag bara ha en mysdag!! :) Tror till och med att jag ska stänga av telefonen så jag vet att jag får vara helt i fred...

Fick även höra den sorgsna nyheten i morse när mamma och Patrik läste tidningen, Algot är alltså avliden... Fy fan.. Jag skänker en tanke till hans familj och vänner!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0