Sjukt slut på dagen!

Gårdagen slutade på ett väldigt annorlunda sätt.. på planeringen stod en lugn mysig hemmakväll med Johan och Charlott Perielli! Men så blev det verkligen inte!!!!

Klockan 15:40 Ringde Niklas på gallerina IN och sa att jag hade vunnit två VIP-biljetter till Roddan, förutom biljetterna som visade sig vara på första parkett fick vi en lyxig grillbuffé på Våningn, i buffén var det oxfilé, lamm och kyckling massa olika sallader mm mm, efter konserten var vi bjudna på efterfest med vickning och 70-tals disco!! Kan säga att det var en sjukt rolig upplevelse att få känna sig rik!! haha Nu är jag tillbaka i mitt vanliga fattiga jag, men vad spelar det för roll när man är en VINNARE!!!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna M

GRATTIS!!!

2008-05-25 @ 21:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0