Ung på nytt!!

I morgon ska vi ha en studiegruppsträff!! jag och Ida ska ha våran egna träff efteråt, vinkväll!! :D Längesen jag gick ut och hade skola dagen efter, senaste var på min nollning för mediateknikprogramet! Ja men det blir kuuul!! :)
Läste också i tidningen om dramat på Cupolen, tydligen har nån kille försökt köra över sin fru två gånger!! Tur att jag flyttat från den dramatiska staden... (känner ensamheten krypa över mig)

Nu vet jag inte vad jag ska göra fram till klockan 19.. kanske ta en prommis?! eller kanske ta undan disken? Eller kanske titta på ett avsnitt av chasmire maffia?  

Compeed - från skavsår till partydrottning på 10 sekunder!!!! (såg nyss reklamen)

Visst fick Rut snygg frilla efter dagens dusch? haha
image265

Kommentarer
Postat av: Miis

Hahaha hon är så himmla liten:P

Hoppas att du får kul partypinglan;P

2008-05-06 @ 21:12:12
Postat av: Johan

Älskar er, dig och våran vackra Rut!!!!
Något snygg Rut är!!:P

Saknar dig, längtar efter dig Sandra!

2008-05-06 @ 21:55:36
Postat av: Maijsan

nja bra och bra vågar jag inte påstå men man tar en dag i taget nu... så vi får se... ändrar han sig inte vad gäller alkohol kommer jga inte orka längre. det är sanningens ord. att bli dumpad varje gång han dricker för att sedan få höra snyft är inte så hälsosamt för varken han elle rmig

2008-05-06 @ 22:47:08
URL: http://Mmmaijsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0