Varför?

Han klev aldrig på flygplanet.. det var nästan den sista lilla strimma hopp som familjen och vännerna hade kvar... Vad kan ha hänt...?

Idag är min sista lediga dag innan jag ska börja inskolas på hemtjänsten, en del utav mig är verkligen livrädd! Tänk om det visar sig att jag inte passar för detta yrke, tänk om jag är sjukt dålig på de? Jaja det kan bara tiden utvisa!

Så idag tänkte jag passa på att skriva lite litteraturgenomgång i Idas och min B-uppsats (hoppas det är ok Ida) eftersom jag har så mycket inbokat framöver!! Sedan tänkte jag också ge mig ut på en promenad i solen/blåsten, kanske att jag till och med prövar några löpsteg också! ;) haha

Sen vet jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0