Vinster och pinsamheter

Igår på Ruts kvällspromenad hittade jag och Johan en basketboll!! Johan spela tuff och sa försten att sätta den är bäst för alltid! Jag tog bollen och satte första skottet, haha!! Då ändrade han till att försten till tre är bäst för alltid, även den tävlingen vann jag likaså försten till tre i RAD!! Sedan satte jag även en tre poängare som avslutning!! haha Johan som inte är någon tävnlingsmänniska *host* tog det hela som en man! Eller inte haha!! Han satte ca 4 av 50 skott och det var bara pga dålig syn!! ;)

Idag då på morgon promenaden, jag gick ut ur Jannes lägenhet och så massa folk som blev bjudna på något på Ica, "där går jag förbi sen" tänkte jag nöjt!! (Gratis är gott) Promenerade på och efter rundan slank jag förbi Ica där det luktade otroligt gott nygrillat!! Jag såg inte va det var så jag sa bara att jag skulle vilja smaka en, "Javisst" säger gillgubben och tar upp världens största hamburgare med bröd dressing och ketchup sedan frågar han vilken drick jag vill ha, "OJ" tänkte jag, va generösa dom är på Ica idag då!! Jag tog en Cola och skulle gå då säger grill gubben "det blir 10kr"! FUCK.. jag började pinsamt leta i fickorna efter en tia (som jag redan visste att det inte fanns) Sen fick jag ur mig "ojdå jag verkar ha glömt min tia i hallen hemma, är det ok om jag springer och hämtar den?"

Gubbarna var snälla och jag sprang hem till Janne och började leta igenom alla mina kläder, PANIIK!! Hittade en tia och fick skammset gå över och betala!! Ta aldrig för givet att det är gratis bara för att dom står på Ica, bara ett litet råd! Tycker dock att det var ett väldigt bra pris för en burgare och en dricka!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Heheh sandra du är bäst för alltid nu!!! =) Propp killar som måste skylla ifrån dig jämt ;)

2008-05-23 @ 11:39:58
Postat av: Johanna M

Hahahahahha du ekulig du syster yster.

2008-05-23 @ 16:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0