Dagens Ankarsvik

Okej vi kör en till idag då! Vem vill du höra om Lina?? :)
Jag skäms lite över mig själv ibland, jag undrar varför jag skrev texterna, kanske för att jag ville minnas både positiva och negativa saker om alla kompisarna, för som det ser ut i dag kommer jag bara ihåg de positiva!

Vi tar en kille idag då, Mats Crona!

Han är snäll och busig, bland dom busigaste på skolan.
Han kan vara lite snuskig.
Han går i hockey och fotboll.
Han gillar att läsa och han är oftast glad.
Han brukar springa in i tjejernas omklädningsrum.
han är bästis med Hans och Jonas.
På små stjärnorna var dom Hanson.
Han är ......................... (senare ifyllt med: Gätte snäll)

Född: 1985
Ögonfärg: brun
Hårfärg: ljusbrun
Hobby: Tjejer, musik, hockey och bandy


/Sandra 12 år

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänka sig att Mats kunde vara så snuskig.. Imorgon vill jag höra om Jeanette

2008-11-17 @ 16:11:49
Postat av: maijsan

Ja verkligen ;) Jo med oss är de bra, ja växer så de knakar tror ja bestämt ;) Men kräks fortfarande och mår illa mellan varven! de är dock väldigt mkt bättre... med tommy är de också bra, han jobbar och sliter för att försörja sin familj :)

2008-11-17 @ 16:29:46
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Maijsan

Vem vill INTE höra om Lina ;);) Shoot!!

2008-11-18 @ 09:27:48
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0