Dagens Ankarsvik

Första rubriken dagens Ankarsvik var menat som hur dte var i dagens Ankarsvik, alltså ifall det hade förändrats sedan jag var där sist och så vidare, men Lina lyckades ändra det så att mina gamla berättelser blir dagens Ankarsvik haha!

I dag har vairt en seg dag, det blir väl så när man går från att vara sambo till ensamstående med hund. Jag har iallafall sjungit singstar med mig själv, behöver jag nämn vem som vann??



Dagens Ankarsvik är önskemålet Jeanette Sjöholm:

Hon är snäll.
Hon är gladsur liksom. jag vet nästan aldrig om hon är glad eller sur.
Hon ska stå på fotbollskuppen.
Hon är lång och blyg säger inte så mycket.
Raka motsatsen med Judith.

Född: 1985
Ögonfärg: Blå/grön
Hårfärg: Mörkblond
Hobby: Killar, musik och kompisar


/Sandra 12år

Morgondagens Ankarsvik blir önskemålet: Lina Sjödin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det för Jeanette i fotbollscupen??



2008-11-18 @ 20:20:10
Postat av: Lina

Varför kom mitt namn inte med??

2008-11-18 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0