Dagens Ankarsvik

Hej hej!
Jag har inte glömt bort! :) Men jag har varit ensam i dag så jag ville hålla mig sysselsatt, det resulterade i:
  • Se alla avsnitt som kommit ut i desperata husfruar säsong 5.
  • Gå ut med Rut ett par gånger
  • Rivit bort hud som jag flaganar på benen
  • Knopat sönder nagelbanden
  • Tittat på allt som finns på tradra
  • Gjort årets julkort
  • Fått reda på att en god vän tänker flytta från stan :(
  • Gjort ett annat kort som jag lägger ner här nedanför!
  • Städat en mikrodel av lägenheten samt stökat ner restrerande del ännu mer..

Det är inte konstigt att man är nära på att bli psyksjuk eller nått haha

Jaja dagens Ankasvik är önskat Lina Sjödin:

Lina är nästan jämt glad.
Hon är gluten allergiker.
Hon är gättesnäll, men ibland är hon lite snuskig
men det spelar inte så stor roll.
Hon är med i våran klubb,
Hon går i fotboll.

Född: 1987
Ögonfärg: brun Blå
Hårfärg: brun
Hobby: Killar och fotboll


/Sandra 12år



Kommentarer
Postat av: Johan

Undra va de är för klubb?



Lina kanske vet...?

2008-11-19 @ 19:07:26
Postat av: Miis

Hur snyggt kort som helst ju:D

Du är grym vet du det?:)

2008-11-19 @ 19:45:59
Postat av: Lina

Berätta för mig... Vilken klubb är jag med i??

2008-11-19 @ 20:18:28
Postat av: Sandra

haha ingen som vet, ingen som vet!

2008-11-19 @ 20:19:51
URL: http://xantan.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haha klockrent Sandra! Lina tål egentligen gluten. Hon vill bara vara som sin storebror.

2008-11-19 @ 20:55:16
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Maijsan

hahaha snusk lina ;)

2008-11-20 @ 10:09:09
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: cecilia

jisses vad duktig du är! :)

2008-11-20 @ 10:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0