Dagens Ankarsvik

Tar en paus i mitt hysteriska pluggande och kör en dagens Ankarsvik.

Pluggandet har blivit hysteriskt eftersom jag märkte att jag måste posta in rapporten vilket betyder att jag tappat en dags skrivande... hmm inte i min planering...
Man tycker ju att nu när det är 2008 så bode alla uppgifter kunna skickas in via mail och rättas på en dator och sedan skickas tillbaka till mig via mail... På det viset skulle vi inte bara spara tid utan också pengar och miljön, dessutom behöver man aldrig oroa sig för papercut...

Dagens Ankarsvik är idag Linas broder: Jonas Sjödin! (Nu när killarna börjar komma på tal så märker man hur det var att vara 12 år och kär i en ny kille varje vecka ungefär) Jag hade dock två stora kärlekar i mitt tidigare liv (ankarsvikslivet) som tydligt framkommer i två pinsamma brev, tyvärr var inte du en av dessa stora kärlekar Jonas...! :)

Jonas Sjödin:
Han är snäll, bland dom slällaste killarna på vår skola.
Han är syskon med Lina.
Han är gämt glad, men blir han sur så visar han det tydligt.
Han går i hockey och fotboll.
Han är bästis med Hasse och Mats.
Han är ganska snygg (senare överstryket och ersatt) Rolig

Född: 1985
Ögonfärg: brun
Hårfärg: brun
Hobby: Tjejer, Hockey, musik och fotboll och bandy


/Sandra 12år

haha jag måste också berätta att jag har hittat massa lappar som vi skickade på lektionerna mellan varandra.. det som står i dom lapparna gör mig rädd för att min lillasyster ska bli 12 år... det är inte barntillåtna saker!!! Jag trodde att man inte visste någonting om snusk när man va 12... Trodde bara Lina var en "sån"!! Tydligen hade jag fel hahaha

Lapparna är skickade av mig och en till tjej till två andra killar
Varför har jag sparat all skit egentligen??? hahaha

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag älskar att Jonas är rolig men att du först skrev fel ... :P

2008-11-20 @ 23:49:32
Postat av: Jonas

Haha gott! Jag kommer aldrig bli den där snygga killen. Får alltid köra något skämt istället. Detta ska upp på min blogg med. Känn dig länkad.

2008-11-21 @ 18:02:30
URL: http://schodda.webblogg.se/
Postat av: Vicious Vic

Har du kvar lappar från ankarsvikstiden? Det är fan bra. Jag önskar jag hade kvar mer. Kan du inte publicera några av lapparna!

2008-11-21 @ 20:19:30
URL: http://viktormeidal.blogg.se/
Postat av: Lina

Bara så du vet så tror jag jonas har grönbruna ögon :)

2008-11-22 @ 12:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0