Dagens Ankarsvik

nu är jag i Ankarsvik, stället där jag är uppvuxen! Det var länge sen  var här på riktigt, men allt är sig likt ändå tycker jag!! Skönt med lite snö också det gör allt så mycket mysigare!!!

Hemma i mitt rum kan man hitta mycket saker gamla brev och ´dagböcker med mera!!! Jaq´hittade bland annat en bok där jag har skrivit om många utav mina vänner!! hahaha sjukt att läsa nu iallafall, därför tänkte jag att jag skulle bjuda på nått smakprov!! haha Skratta gott! ;)

Jag börjar med Sara J :)

Sara är snäll.
Hon är ganska ofta glad men blir hon sur så blir hon sur.
Förut var sara skrytig och otrevlig. Men nu är hon gätte snäll.
Sara går på scauterna. Hon ska vara Lucia.

Född 1985
Hårfärg: blond
Hobby: Killar musik och scouter,

/Sandra, 12år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0