Helt sjukt!

fasen va fort tiden har gatt!! NU har det snart gatt tva veckor sedan vio lamnade kalla sverige och for hit till underbara thailand! Vi har varit med om sa mycket och det ar minnen som alltid kommer folja med! Bade bra och daliga maste jag saga!

Idag ar det stralande sol men jag vager inte vara i solen eftersom jag brande mig regalt igar sa ansiktet liknar en fotboll idag... suck!! Men det finns annat att gora, sonm att kopa en resveaska sa vi far med oss all shopping hem!! haha! Det ar sjukt att tanka att nar vi kommer hem ar det inte ens fyra veckor till forsta advent!? Hur fasen kan man ga fran sommar till vinter sa fort haha!! :)

Mamma Patrik och Nellie var pa en monkey school och dar blev mamma nerkissad av en gibbonapa! haha

Jag och Johan hade en barkvall och det var det sjukaste jag varit med om, inget som hemma i sverige kan jag lova haha!! Johan trog upp trojan pa ena sidan gatan och da gjorde alla thailandska tjejer samma pa gatan mittemot hahaha! sjukt iallafall!!

Idag ska bli en spannande dag som jag ska beratta allt om nar jag kommer hem!!! For vi ses val da???????? Eller har ni glomt bort oss? :( :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe ja jag tror nästan att vi har glömmt bort er... hehe nä då :) Här i sverige är det kallt och snö så det blir trevligt för er att komma hem :P Sköt om er!!

2008-11-01 @ 11:15:29
URL: http://pillabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0