Snö snö snö

Igår var jag runt på staden och birsta, va inte alls särskilt mycket folk så allt gick smärtfritt!! Sedan träffade jag maria på stan, vi gick och lyxade på blåhuset, mmm biff med ostronsås!! Sedan fick vi gör oss att gå på bio så det blev Patrik 1,5! Riktigt bra enligt mig, jag skrattade en massa samtidigt som man hade gråten i halsen.
Det är inte varje dag man ser två killar hångla loss på storbild!! det gick ett pinsamt fniss genom salongen varje gång detta hände. Det var yp som när man va liten och såg en kille och tjej pussas, det är något som är spännande och förbjudet på något vis?

Idag är det snö ute, UNDERBART, Rut har fått ett långt snöre så hon springer runt där ute och bara har det gott!!  Önskar att jag kunde åka pulka idag, men jag är ensamstående och lite burrig i magen!



Kommentarer
Postat av: Tommmmmy

rutan är ett litwt snö monster ;)

2008-11-26 @ 14:59:45
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0