Thailand i färg

Okej, nu kommer en liten sammanfattning av vårat äventyr!!


Det började med att mamma låst in åksjuketabletterna i resväskan så den igentejpade väskan var Patrik tvungen att slita uppp på tågstationen, sedan blev det tablett utdelning på perrongen.




Massage tillhörde vardagen, här ligger Nellie och avnjuter en timmas helkroppsmassage för 40kr




Vi fick en middagsshow som ibland var lite väl lättklädd! Sen var det väldigt svårt att se om det var män eller kvinnor, måste vara jobbigt att vara singelkille i thailand.




vi har träffat massa djur som dessa apor som senare gjorde en komplott och försökte attakera mig, kanske för mina bananer!!




Oj nu orkade jag inte mer!! :)



Kommentarer
Postat av: Odens öga

Jag vill ha mer bilder, lillen!! Hoppas på fler bilder inom 2 minuter! gaaaaaaaah

2008-11-06 @ 12:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0