Ännu en gång...... LIVRÄDD!!

Ja idag är dagen D.... Jag kunde inte sova inatt vilket resulterade i en grym försovning... Jag missade alltså matteföreläsningen idag om talförståelse... tror att jag överlever de iallafall...

I dag ska jag på Härnösandssjukhus och bli stucken i armen hur många gånger som helst... Det jag pratar om är alltså ett pricktest för att på nått vis se vad jag är allergisk i mot... JAG VILL INTE:.. Jag har verkligen fobi mot folk som vill sticka saker igenom mitt skinn... jaja får se det positivt om några timmar är det över... hmm det gav ingen tröst...

Jag vet inte ens om jag litar på Härnösandssjukhus, med tanke på att Härnösands parkarbetare försöker blåsa löv till högar med en lövblås när det praktiskt taget är stormvindar ute... Dom kanske inte är så intelligenta i Härnösand?? Dessutom ska ju sjukhuset läggas ner har jag hört.. Hur mycket bryr dom sig om mig och mitt gamla pricktest då?? Nä fy faaaan, tacka vet jag SUNDSVALL!

10 dagar kvar till paradiset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0