Arlanda

Nu sitter vi på arlanda och avnjuter en kall, alla utom jag johan och de andra barnen haha! :)
Allt har gått smidigt förutom att planet nu är försenat två timmar, så avgången är nu 23:20.... lite halv trist faktiskt!

Mamma fastnade såklart i säkerhetskontrollen, haha!! Hade man fått fota hade jag gjort de när hon blev genom sökt! :)
Än så länge har vi det kallt och grått men förhoppningsvis ser vi lite ljusare väder i morgon vid 11 tiden (Svensk tid)

Ha det bra alla där hemma!

/Sandra & Johan

Kommentarer
Postat av: Miis

Men typiskt att ni hade sån otrur, Ni får roa er ändå:P tänka på mig som måste sitta i Sverige:P

Sola åt mig med:D

Kram på er

2008-10-19 @ 20:53:53
Postat av: L.S

Hoppas ni får det varmt och skönt, själv daskar man av sängkläderna och kör på i vanlig ordning.. Jag längtar tills min mangirl kommer hem :P

2008-10-20 @ 00:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0