Ovekligt men sant!

Nu ar vi tillbaka fran djungeltrekking och det var en helt otrolig upplevelse, vi har sett djur av alla dess slag helt vilda i naturen, men det kanns som jag vill beratta det med bilder sa jag vantar tills jag hittat ett internetcafe med snabba datorer!! :)

Nu ville jag bara saga att vi har det super bra och jag ar tillbaka pa topp igen nu pappa, jag har tilloch med sovit i djungeln med ett myggnat omring mig aven om jag gallskrek ratt ut nar en odla skrammde oss ordentligt pa kvallskvisten!! haha

Bjuder pa nagra harliga felsagningar iallafall!! (Skratta gott Christina!!)

Nellie hittar en frukt och fragar guiden: Is it like Caitrons (Citroner)?

Patrik vill bjuda guiden pa vindruvor: Do you want som winedrives?

Guiden visar oss spar fran en bjorn pa ett trad i jungeln Patrik fragar: Is it from the beer? Guiden svarar: No, its from the bear! haha

Jag och Johan har atit middag och servitoren fragar om vi vill ha efterratt, jag svarar: No thanks I'm so matt!!

Nu ska vi ut och ata middag, vi hors snart igen!! Ha det sa bra darhemma!!!
Puss och Kram / Johan & Sandra

Kommentarer
Postat av: Miis

Haha vad underbara ord ni använder:D:D

Ha en fortsatt bra tid:D

2008-10-25 @ 20:13:19
Postat av: Löta

Haha ja gud va kul när Patrik gör bort sig på sitt surrande:-)

Och inte nog med de Marita som tappar ölen haha :-)

Och hur gick de med Johan fick du med han hem Sandra? haha

Hoppas ni har dé bra, hälsa alla och va rädd om er så ses vi något // Kramizar från Löta

2008-10-26 @ 02:08:05
Postat av: Johanna m fam

Hahahha. Kanske ni skulle ha tränat på Engelskan innan ni åkte! Hihihihi.

Kramar från oss här hemma.

2008-10-26 @ 09:36:39
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Terhi o gänget

Hej igen!

Vad härligt att läsa om era äventyr!

Mats undrar om Patrik har hittat flera öl-spår i jungeln?...fniss...Han vill också att Patrik ska träna upp denna förmagan så att de tillsammans kan spåra upp några stora, feta öl.



Terhi

2008-10-26 @ 10:40:04
Postat av: Anonym

Hej igen!

Vad härligt att läsa om era äventyr!

Mats undrar om Patrik har hittat flera öl-spår i jungeln?...fniss...Han vill också att Patrik ska träna upp denna förmagan så att de tillsammans kan spåra upp några stora, feta öl.



Terhi

2008-10-26 @ 10:41:23
Postat av: maijsan

snart vill vi se lite thailändska ord och fraser som ni lärt er... tack, hej och allt sånt kan man efter nå minuter men lite mer spännande saker!! ;)

2008-10-26 @ 15:35:09
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Konstigt att vissa felsagningar inte finns med.

Men vi har det valdigt bra!!!

ha de gott

2008-10-27 @ 04:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0