Sablar

Jag börjar få massa funderingar, hur ska denna resa gå? Jag har varit på två resor innan och båda har varit roliga.. Men när jag var i England på språkresa i fyra veckor var det som att komma hem till en helt annan värld! Alla hade utvecklats i en 10x så snabb fart som jag hade, min bästa kompis hade skaffat en ny bästa kompis så vi pratade knappt med varandra längre, flera hade skaffat killar och jag kom som en utstötting tillbaka till sundsvall!!

Nu har jag väl inte någon direkt bästa kompis som kan försvinna, men tänk om alla glömmer bort mig??!!

Kommentarer
Postat av: Miis

Jag kommer då inte att lämna dig det vet du:D jag väntar snällt tills du kommer hem så vi kan riva stan:D

Ha en rolig resa:D

2008-10-18 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0