segt som saaatan!!

Detta ar vad ni far for tillfallet for det har tagit ca 1 timma att lagga in dessa....suck


Efter 14 timmars resande och 10 timmars vantande ar det lugnt att man inte ar frashaste plommonet i klasen!



Har ar stranden nedanfor varat hotell, pa morgonkvisten! :)



Johan och barbamamma pa stranden idag!! ca 34grader


Man maste svalka sig pa stranden, varfor inte med en Mai Tai i ananas? :) 36kronor!



Lina duger en av dessa? Fran varan middagsshow! :) Johans mardrom gick i uppfyllelse nar en av dem ville vara med pa kort med honom!! haha (hon/han i oranget)

I morgon blir det nog en spadag for oss och lite shopping! Ha det sa bra dar hemma och skriv garna nagon kommentar sa vi far hora fran er!!

Puss & Kram
/ Sandra och Johan

Kommentarer
Postat av: Maijsan

va roligt att se lite bilder, verkar inte gå någon nöd på er inte! Hoppas ni hittar alla bra smultronställen när de gäller shopping!! JKan rekomendera Big C i Phuket Town, nedervåningen där var proppad med billiga skor... Hade bra! Kram från Tommy ovh Maria

2008-10-21 @ 20:56:38
Postat av: L.S

Haha njaaa.. Jag vill se bättre.. Men är det bara dom där som finns att välja på så vill jag ha den i orange hår, han/hon passar min kroppsform bäst ;)

2008-10-22 @ 00:27:26
Postat av: Papp

Fan det ser för härligt ut!

Här är det snöstorm och drivis...

Nä skojar men det är mycket höst. :-)

Johan din hingst! Haha



Ha det gott

//P

2008-10-22 @ 01:18:13
Postat av: Terhi med gänget

Hej på er.

Vilka härliga bilder! Det ser ut att vara varmt och gott =)

Hälsa till mor att hon får faktiskt ta det lungt och inte leva om alldeles för mycket. Undrar om Patrik har gjort "bomben"?

Ha det gott och hälsa Nellie från Linn

2008-10-22 @ 18:01:51
Postat av: Anonym

Hej på er.

Vilka härliga bilder! Det ser ut att vara varmt och gott =)

Hälsa till mor att hon får faktiskt ta det lungt och inte leva om alldeles för mycket. Undrar om Patrik har gjort "bomben"?

Ha det gott och hälsa Nellie från Linn

2008-10-22 @ 18:02:31
Postat av: Syster Yster

Helt underbart det verkar. En sån där drink skulle jag oxå vilja ha.

Många kramar från kalla sundsvall.

2008-10-22 @ 18:08:33
Postat av: Majust

Dåligt med uppdatering tycker jag =)

2008-10-23 @ 13:43:24
Postat av: Johanna ...igen...

Hej igen. Idag är jag hemma för jag mår caramba. Har ont i halsen och kroppen så jag tror jag kriverar. Perfekt att bli sjuk då det är dags att fira Emil...

Hoppas ni har det bra. Ser framemot att se o höra mera av er!

KRAMAR

2008-10-23 @ 14:57:22
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att ni kom fram till slut och att ni verkar

ha återhämtat er efter resan. (det är druvor som

växer på klasar inte plommon!! Ha ha.)

Christina

2008-10-23 @ 15:07:24
Postat av: Miis

Vilka härliga bildr:D Lev livet i värmen:D här är de väl inte världens varmaste, men de är en mysig höst:P

Ha de bäst

2008-10-23 @ 22:15:17
Postat av: Johanna M

Min kära mor med märka ord igen! :-) Hon är för härlig. Hihihihi

2008-10-24 @ 13:25:11
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0